آرمیا دیزاین

طراحی و فروش محصولات گرافیکی

آرمیا دیزاین

طراحی و فروش محصولات گرافیکی

درباره آرمیا دیزاین
آرمیا دیزاین با هدف طراحی و ارائه مدرن ترین طرح های گرافیکی فعالیت خود را آغاز کرده است و امیدواریم در این راه بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم در این حوضه باشیم .
https://armiadesign.ir/

بایگانی

۵ نکته برای طراحی لوگوهای موفق

یاور زارع | شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ب.ظ

5 نکته برای طراحی لوگوهای موفق

۵ نکته برای طراحی لوگوهای موفق

اغلب از بنده سئوال می شود که چه چیزی باعث طراحی یک لوگو خوب می شود ؟ و این سئوال برای من کمی دشوار است ،

چون نکات یا عوامل بسیار زیادی هستن که یک لوگو رو موفق میکنند با این حال من در پایین ۵ مورد از نکات و ترفند های

طراحی لوگو را ذکر کردم که معتقدم در بهترین لوگوهای برتر دنیا استفاده شده است .

 

نکته ۱: لوگو باید به یاد ماندنی باشد

یکی از مهمترین جنبه های طراحی هر لوگو این است که باید به یاد ماندنی باشد. بدترین چیزی که می تواند برای یک کسب و کار

اتفاق بیافتد این است که مشتریان این کسب و کار نتوانند هیچ تصویری از نام و برند شما در ذهن خود داشته باشند . و کار اصلی

شما باید این باشد که بتوانید لوگوی خود را در بین مردم محبوب کنید تا مشتریان بتوانند حتی از روی رنگ های استفاده در کسب و

کارتان شما را شناسایی کنند .

 

نکته ۲: طراحی لوگو را ساده نگه دارید

به منظور اینکه در حافظه ثبت شود ، آرم شما باید ساده باشد. اگر نگاهی به برخی از موفق ترین طرح های آرم تمام وقت داشته

باشید میبینید که آنها تنها معنی دارند که به آسانی قابل تشخیص هستند، در حالیکه متمایز هستند. آرم های ساده همه کاره

هستند به این معنی که شما می توانید آنها را در هر رسانه ای بدون محدودیت استفاده کنید .

 

نکته ۳: طرح های لوگو باید در گذر زمان ثبات خود را حفظ کند

مصلما شما نمیخواهید لوگو کسب و کار خود را در آینده تغییر دهید چون این عمر برای شما هزینه هایی دارد و ممکن است به کار

آسیب وارد شود بنابراین طراحی لوگو ضروری است و اینکه آزمون زمان است . آرم طراحی شده کسب و کار شما ممکن است در

حال حاضر عالی باشد ، با این حال ، لوگو شما همانند صنعت مد به نظر میرسد . بهترین گزینه این است که لوگوی منحصر به

فردی را انتخاب کنید که کسب و کار شما را به خوبی نشان دهد البته و البته می تواند در طول زمان همانند صنعت مد تغییراتی

داشته باشد تا منعکس کننده روند پیشرفت شما باشد ، با این حال ، طرح اصلی لوگوی شما باید طول عمر داشته باشد .

 

نکته ۴: لوگو باید متنوع باشد

بنابراین شما یک لوگو دارید و در وب سایت شما بسیار عالی است. اما آیا به نظر می رسد که آن برای سایر رسانه ها خیلی خوب

به نظر میرسد ؟ هنگام طراحی آرم، مهم است که در چه زمان هایی ، کجا و چگونه لوگوی شما مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان

مثال، اگر شما یک شرکت پوشاک هستید، لوگو باید بر روی برچسب ها و زیپ ها و همچنین وب سایت ها و نمایشگاه ها به بهترین

نحو ممکن کارایی داشته باشد. این به این معنی است که لوگو ممکن است ۲ سانتیمتر و یا ۲۰۰ سانتیمتر باشد. در نتیجه لوگوی شما

با توجه به اینکه در جاهای مخلفی کاربرد دارد باید با هر سایز و اندازه ای کیفیت خود را حفظ کند .

 

نکته ۵: آرم باید مناسب باشد

این یک جمله واضح است، با این حال، طراحی لوگو شما باید برای هدف مورد نظر مناسب باشد. اگر کسب و کار خود شما  به عنوان

مثال کیک تولید کند، این موضوع داشتن لوگوی بسیار فنی را به دنبال دارد. و شما باید مخاطبان خود را بشناسید و آنها را الگوی

طراحی لوگو و خود هدف قرار دهید. با تحقیق و مطالعه در مورد بازار هدف و کسب وکار خودتان لوگو را طراحی کنید

تا بازخورد خوبی را داشته باشید در غیر اینصورت با مشکل مواجه میشوید .

 

دوستان عزیز نکاتی را که بنده خدمت شما عرض کردم نکات بسیار سادی است اما متاسفانه همین نکات هم در بسیاری از موارد

که مشاهده کرده ام رعایت نمیشود . ممنونم از شما از اینکه با ما همراه بودید . نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید .

 

تهیه شده توسط سایت آرمیا دیزاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی